W związku z realizacją kolejnego etapu wdrożenia Scentralizowanego Systemu Poboru, realizowanego w ramach programu e-Podatki wystąpią czasowe ograniczenia dostępności następujących usług:
- sprawdzenie statusu podmiotu w VAT,
- sprawdzenie statusu NIP,
- wstępnie wypełnionego zeznania (PFR).
Od 9 listopada do 12 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą działały na danych aktualnych na 8 listopada br.
Od 13 listopada do 16 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą niedostępne.
W tych dniach podatnicy będą mogli skorzystać z możliwości weryfikacji statusu VAT i NIP telefonicznie lub osobiście w najbliższym urzędzie skarbowym.
Ponadto w dniach od 9 listopada do 16 listopada br. wyłączona zostanie możliwość składania wstępnie wypełnionych zeznań podatkowych (PFR).
Pełna funkcjonalność usług zostanie przywrócona 16 listopada br.
Za wynikłe niedogodności przepraszamy.